Välkommen till Uppsytts webbutik

Efter förfrågan om var man kan handla UppSytts kläder och prylar när vi inte står på marknad har vi bestämt oss för att starta en shop!

Vi fyller kontinuerligt på i shoppen.

Välkommen in önskar UppSytt!

måndag 9 november 2009

Moi!







Moi! [måj] är unika och handsydda klädesplagg för barn. Återbruk, modern bekvämlighet och 70-tals retro är några ord som kan beskriva stilen, som varierar beroende på plagg. Fina begagnade kläder och hemtextilier kan förvandlas till något nytt och användbart i sann återbruksanda, men även nya retroinspirerade tyger kan blir unika Moi!-plagg i modern tappning!


Bakom Moi! står en trebarnsmor från Uppsala. Jag har sömnad som en hobby, där jag för utlopp för min kreativa sida! Just nu syr jag mest för mina barn, men även till mig själv. För att se mer av vad jag har gjort så kika in på min syblogg Moi!
(Moi! betyder"hej" på finska)

1 kommentar:

  1. Utrolig lekre bilder du har!! :) Og så liker jeg selvsagte sååå godt det du syr!
    Lykke til!

    SvaraRadera