Välkommen till Uppsytts webbutik

Efter förfrågan om var man kan handla UppSytts kläder och prylar när vi inte står på marknad har vi bestämt oss för att starta en shop!

Vi fyller kontinuerligt på i shoppen.

Välkommen in önskar UppSytt!

söndag 1 november 2009

Doris & Assar


Bakom Doris & Assar står en småbarnsmamma med skaparglädje! Jag syr för avkopplings skull, i både nya och återvunna tyger. Barnkläderna jag syr ska vara coola och stilrena, men alltid funktionella och lekvänliga. Min stil är nog ganska klassisk, men jag gillar att inspireras av det färgstarka 70-talet och avslappnad street-stil. Strävar efter unisex, men gör gärna något undantag och frossar i rosa! Syr mest till mina egna barn, men jag kan även tänka mig att sy på beställning.

Välkommen att läsa mer på min syblogg dorisassar.blogspot.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar