Välkommen till Uppsytts webbutik

Efter förfrågan om var man kan handla UppSytts kläder och prylar när vi inte står på marknad har vi bestämt oss för att starta en shop!

Vi fyller kontinuerligt på i shoppen.

Välkommen in önskar UppSytt!

torsdag 19 november 2009

od Andulky


Jag heter Anna och mitt intresse för sömnad har funnits ända sedan småbarnsåren då jag satt och sydde med min mamma. För ett par år sen skaffade jag mig en egen symaskin och återupptog intresset. Jag syr mest till mina två barn, deras kusiner och vänner men tar även emot beställningar då och då. Jag har fastnat för att sy i mjuka härliga tyger som barnen gillar att både leka i och titta på. På mitt märke står det od Andulky som betyder ”från lilla Anna” på tjeckiska. Välkommen att besöka min blogg också.

1 kommentar:

  1. Kul med en gemensam blogg! Ser fin ut tycker jag. Ni har det bra ni som är flera med sy glädje som kan träffas och ha syjunta ihop, lite avis blir man...

    SvaraRadera